Integráció az amoCRM-mel - MCN Telecom
icon

Integráció az
amoCRM-mel

amoCRM – a kis- és középvállalkozások körében népszerű CRM-rendszer. Könnyen használható és kezelhető.
A Virtuális Alközpont integrációja az amo-CRM-mel elősegíti a cég értékesítési tevékenységének optimalizálását

Mire való?

A Virtuális Alközpont és az amoCRM egy szolgáltatásban ötvözi az eredményesebb együttműködést az ügyfelekkel: egy klikkre lehet hívást indítani, bejövő hívás esetén az ügyfél kartotékát megjeleníteni. A munkatárs látja, hogy ki hívta őt, milyen ügylet van még folyamatban. A rendszer automatikusan rögzíti az ügyféligényt és generál lead-eket minden értékesítési csatornában, betáplálva az értékesítési tölcsérbe.

Előnyök

Növeli az ügyfelelek lojalitását, felkészít a tárgyalásokra

Csökkenti a hívásidőt

Teljes hívástörténetet generál, rögzíti az ügyfélhívásokat

A nem fogadott hívások észlelése

A bejövő hívások praktikus algoritmusának létrehozása

A hívások szétosztása a felelős ügyfélmenedzserekre